Carrolajsa

Alla inlägg den 27 november 2015

Av Caroline - 27 november 2015 16:59


Hej! 

Fy vad trött jag är nu. Har varit iväg hela dagen, åkt fram och tillbaka, hit och dit känns det som. Fick inhandlat några julklappar så det känns bra. Nu ska jag jobba lite på uppsatsen innan jag är alltför trött. Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en trevlig kväll, kram! 


 


Av Caroline - 27 november 2015 08:15


God morgon! 

Här blev det inte så många timmars sömn i natt heller. Satt uppe ganska sent igår och jobbade med uppsatsen och sedan hade jag lite andra saker som också skulle fixas. Sedan blev det en tidig morgon också för tanken var att jag skulle följa fyra barn till skolan idag för deras mamma är sjuk men de hade tydligen varit på sjukhuset i natt så det blev ingen skola för dem idag. Men det var ganska skönt att komma upp tidigt så det gjorde inte så mycket för min del. 

Nu blir det till att jobba lite med uppsatsen och sedan ska jag iväg och uträtta några ärende. Det är ju "Black Friday" idag så man kan kanske passa på att fynda lite julklappar, både till andra och sig själv hehe. Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards