Carrolajsa

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Caroline - 3 november 2015 20:24

Fy vad kallt det har varit idag! Är dock medveten om att det hade kunnat vara mycket kallare. Börjar bli trött på människor som hela tiden säger att å vad milt det är, är det ens höst, det känns inte som november bla bla. Folk får självklart tycka vad de vill men ska de tycka det ska jag också få tycka att det är kallt, trots att det är 11 grader i noveber. Jag kan inte hjälpa att jag fryser och jag kan inte säga till min kropp att "nej du får inte frysa för det är hela 11 grader fast det är november", det fungerar ju tyvärr inte så...  


Förutom att frysa har jag ägnat eftermiddagen åt att vara på föreläsning, handla och förbereda lite inför uppsatsen. Har mitt första handledningsmöte på fredag så efter det kommer jag kunna sätta igång på riktigt men än så länge kör jag mjukstart och letar material och så vidare. Vi har nämligen inte fått reda på om vi fick vårt förstahandsval eller inte så man vill ju inte göra för mycket innan man är helt säker. Men man vill heller inte förlora en hel vecka för det är mycket som ska göras. Nu ska jag fortsätta leta material och sedan blir det till att diska och titta på Kalla fakta. Hoppas ni får en trevlig kväll, kram! 

Av Caroline - 3 november 2015 18:00


Det finns väl alltid något man önskar sig och jag tänkte bjuda på några av de"önskningar" som jag har just nu: 


       

   

 
Daisy parfym: http://www.mychemist.com.au/product.asp?id=57813&pname=Marc+Jacobs+Daisy+Eau+de+Toilette+50ml+Spray

Väska från Lindex 
Armband från Edblad 
Sko från http://www.laredoute.se/nike/air-max-tavas-sneakers/482037?selArt=619583&LGWCODE=619583;89227;5055&extcmp=06_SE152KB_ADW&gclid=CM7jyauG68gCFcXhcgodgbUL8Q

Klocka och halsband från Jfr

Väska från http://stylepantry.com/tag/celine-handbags/


Hittade en väska i Sydafrika som är lite lik Celineväskan men köpte inte den för jag tyckte den var lite för dyr, kan dock ångra mig lite nu i efterhand men finns inte så mycket man kan göra åt det hehe. Väskan från Lindex och armbandet från Edblad är jag lite extra sugen på och det lutar väldigt mycket åt att de inom snar framtid är i mina ägor men vi får väl se ;) 




Av Caroline - 3 november 2015 12:57


God förmiddag! 

Hoppas allt är bra med er idag. Min förmiddag har bestått av tvättande, power walk, lite jobb vid datorn och städning. Har sprungit fram och tillbaka hela morgonen och varit överallt känns det som hehe. Nu blev dessutom vår ena föreläsning inställd så då får jag lite mer tid så jag kan förbereda lite inför uppsatsen. 

Nu ska jag se om jag hittar något gott här hemma och äta. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards