Carrolajsa

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Caroline - 18 november 2015 20:54


Idag har det varit fullt upp. Jag började med träning och plugg och sedan blev det en tur med farmor och farfar. Det blev lite shopping och fika. Efter den turen blev det till att fortsätta plugga och sedan städa. Nu har jag precis tittat på ”Bonde söker fru”. Det blev några intressanta händelser så det var spännande. Nu ska jag plugga lite till och sedan blir det sängen.  Förväntar mig en del träningsvärk imorgon men det är bara skönt, då vet man att man har tränat.

Nu ska jag fortsätta läsa. Ha det fint, kram!   

Av Caroline - 18 november 2015 17:15


Sitter och försöker välja kurser till nästa termin. I januari är jag klar med grundterminerna på juristprogrammet och då ska vi börja inrikta oss. Det finns en del att välja mellan och jag hittar massa intressanta kurser så det blir inte lätt att välja. Dessutom tycker jag att i princip allt inom juridik är väldigt intressant. På ett sätt är det dock bra för om jag inte skulle få mitt förstahandsval blir jag inte alltför besviken eftersom det finns flera andra intressanta kurser. Valet ska inte lämnas in förrän i slutet av veckan så jag har lite tid till på mig att fundera :) 

Av Caroline - 18 november 2015 08:46

God morgon! Idag vaknade jag i lite bättre tid jämfört med igår då klockan idag stod på 6.37 istället för 5. Jag gick upp direkt och begav mig till gymmet. Känns skönt att ha börjat dagen i tid och hunnit med att träna innan klockan är 9. Nu blir det duschen och sedan ska jag plugga hela dagen. Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards