Carrolajsa

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Caroline - 6 november 2015 21:45


God kväll! 


Ikväll har jag känt mig uttråkad men samtidigt för trött för att göra något. Har jobbat på uppsatsen en del så det är skönt att ha kommit igång men man är fortfarande inte helt orienterad i ämnet så än så länge kan man inte skriva så mycket djupa saker. Nu ska jag dock snart avsluta för idag, diska lite och sedan hoppa i säng. Ser fram emot att krypa ner under täcket. Eller det är alltid så kallt när man lägger sig och det är lika hemskt varje gång men efter en stund blir det varmt och skönt ;) 

Hoppas ni har en bra kväll, god natt! 



 

Av Caroline - 6 november 2015 11:30

God förmiddag!


Då var det fredag igen, till mångas glädje kan jag tänka mig. Jag har inga planer för kvällen utan jag ska bara vara hemma och jobba med uppsatsen.Känns dock som att jag var ute och festade igår för jag har sovit så dåligt de senaste nätterna så det känns som att jag har värsta hangover med huvudvärk och allt vad det innebär. Hörde att det var folk i huset som festade igår så det är kanske någon form av passiv hangover hehe. Hur som helst känns det skönt att inte ha planer utan bara ta det lugnt. Inte för att jag har haft så mycket planer de senaste veckorna ändå men då har jag haft så mycket annat att göra så jag har ändå inte kunnat ta det lugnt. Nu ska jag dock sätta igång och läsa lite så jag kan börja skriva på uppsatsen snart. 


Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards