Carrolajsa

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Caroline - 13 november 2015 13:30


Jag älskar nagellack och det är inte ofta jag har omålade naglar. Jag har lack i en massa olika färger men mina favoriter är beige, rött, vinrött och svart. Häromdagen köpte jag ett nytt lack då mitt beiga började ta slut och lägligt nog hittade jag ett väldigt fint på rea. Jag visste inte exakt hur det såg ut men blev glatt överraskad när målade på det för det visade sig vara matt vilket var väldigt fint. Kul när det är åt det hållet! 


 
Kan tillägga att mina naglar har blivit väldigt långa, speciellt den på lillfingret (såg nu att jag hade fått lite lack utanför, typiskt att det kom med på bild...) Det tråkiga är att mina naglar växer bara till en viss längd innan de bryts, dessutom ska jag jobba till helg och då kommer den garanterat gå sönder. Det var dock trevligt så länge det varade ;)


  

Av Caroline - 13 november 2015 08:15


God morgon!

Här sitter jag med min vattenflaska från Dubai och drömmer mig bort. Vill så gärna lämna detta land ett litet tag. Åka till värmen och se nya platser hade varit helt underbart. Men nu är det dags att sluta drömma och återgå till verkligheten. Idag är det uppsats som gäller för hela slanten. Vi har ju en del att göra om vi säger så... 

Hoppas ni får en bra fredag, kram! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards