Carrolajsa

Alla inlägg den 20 november 2015

Av Caroline - 20 november 2015 21:57


God kväll!


Idag har jag haft en väldigt bra dag. Den började med att jag hade ett par ärende att uträtta som jag hade fått i uppgift att göra av kyrkan. Efter det blev det en sväng till skolan för att skriva ut några dokument och skriva lite. Sedan var det dags att åka till stan och möta upp min mamma efter att hon varit hos läkaren. Vi gick en sväng på stan innan vi åkte hem till mormor och efter en stund kom min moster och kusin också så det blev en väldigt trevlig kväll. Nu är jag dock äntligen hemma i värmen igen (idag var det väldigt kallt ute...). Har ett par saker som ska fixas ikväll men sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra fredag, kram! 


 
Har bland annat lämnat kläder till hemlösa idag. Kläderna har samlats in av församlingen jag tillhör och det kändes skönt att kunna göra något för de som verkligen är i behov av stöd och hjälp. 


   
Idag blev det ett besök på Lakritsfabriken. De har en väldigt fin liten butik samt provsmakning av väldigt god lakrits (den salta lakritsen är så himla god!) så det var ett mycket trevligt besök. 


 

Fick lite lakrits, ett par byxor samt en jacka med mig hem, lyckad dag med andra ord. 



Av Caroline - 20 november 2015 16:00


Det är inte ofta jag lyssnar på musik men när jag väl gör det är det några låtar som går på repeat. Det är lite blandad kompott men de flesta har väldigt fin text som på något sätt har fastnat hos mig. Dessutom är det väldigt duktiga artister. Två stora favoriter är "Kärleksvisan" och "Att älskas och älska".   





Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards