Carrolajsa

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Caroline - 9 november 2015 22:25



 
Med den här bilden checkar jag ut efter en lång dag med uppsatsskrivande och möte. God natt! 



Av Caroline - 9 november 2015 18:45


God kväll! 


Efter en dag bestående av läsning och skrivande är det nu dags att åka på möte. Idag väntar kyrkofullmäktige och jag kan ju säga att jag med mina 23 år drar ner medelåldern ganska rejält men jag gillar det. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 


Av Caroline - 9 november 2015 11:06


Hej! 

Då var en ny vecka här och den här veckan har jag sett fram emot för jag har en del inplanerat så som föredrag, jobb, studiebesök och konsert. Av naturliga skäl blir det mycket plugg och fokus på skola vilket jag faktiskt gillar men ibland är det kul att variera tillvaron lite och hitta på något annat. Idag blir det dock uppsatsskrivande hela dagen och ikväll väntar ett möte. Hoppas ni får en fin dag, kram! 


   
Började dagen med en promenad. Att dra på sig träningskläderna direkt när man vaknar och ge sig ut på en powerwalk är ett av de bästa sätten att börja dagen på enligt mig. Man kommer igång ordentligt och känner sig redo för en ny dag. Så skönt!


  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards