Carrolajsa

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Caroline - 4 november 2015 22:29

God kväll! 

Idag har jag haft en supertrevlig kväll, har varit ute och ätit med en vän och pratat om allt mellan himmel och jord och skrattat så vi fick tårar i ögonen. Precis vad jag behövde idag. Förmiddagen ägnade jag åt plugg och eftermiddagen åt biblioteksundervisning. Nu blir det dock sängen, är så extremt trött och detta trots att jag sov en timme i förmiddags. Hade dock en väldigt orolig natt och det känns som att jag är på väg att bli sjuk. Sjukdom är inget jag har tid med... Hoppas dock jag kan sova bort det. Imorgon väntar plugg och föreläsning. God natt! 

Av Caroline - 4 november 2015 07:30


God morgon! 

Då var det redan onsdag, redan en vecka sedan den hemska muntan ;) Idag väntar biblioteksundervisning då de ska ge oss tips i materialsökning inför samband med uppsatsen. Man vet ju lite om hur man ska söka men det är alltid bra att få lite tips. Det är dock inte förrän i eftermiddag så morgonen och förmiddagen kommer jag ägna åt att leta material på egen hand och börja skriva på en disposition. 

Nu ska jag få i mig lite frukost och sätta igång. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards