Carrolajsa

Alla inlägg under april 2012

Av Caroline - 30 april 2012 17:01

Idag är det Valborg och vädret är underbart! Det blir förmodligen att jag går till någon maj-brasa och sedan ikväll blir det Party!!   Jag är fortfarande lite seg efter lägret men det ska bli kul att sticka ut och dansa med vännerna.

Hoppas ni alla får en trevlig valborg <3

Av Caroline - 29 april 2012 17:35

Det är en trött tjej som kom hem från lägret för en stund sedan, när man är på läger sover man ju inte alltid så mycket men vi har haft väldigt kul. Nu blir det till att slappa lite och titta på Let´s dance som jag missade i fredags.

Hoppas ni har haft en bra helg <3

(Imorgon är det valborg   )

Av Caroline - 29 april 2012 00:15

Hejsan! Idag har vi hittat på mycket, det blev musikalövning, låtsas bröllop med middag och tårta, korvgrillning,lekar och en runda i en bil med nedfällt tak på byn i Höör:)

Nu är det snart dags att sova så vi orkar med morgondagen <3

Av Caroline - 28 april 2012 07:14

God morgon! Nu var det dags att gå upp och äta frukost. Igår blev det lite sång, lekar,film och ledarplanering. Idag är det musikalövning som står på schemat :) 

Ha en bra dag <3

Av Caroline - 27 april 2012 17:00

Nu är väskan packad och humöret på topp och jag ska ge mig iväg till bussen. Vi är ca. 50 stycken som ska med på lägret så det blir en del :)

Hoppas ni får en trevlig helg! <3

Av Caroline - 27 april 2012 12:42

Är hemma efter att ha jobba några timmar. Det blev hur skönt väder som helat att jobba ute i, ett tag trodde jag att det skulle börja regna men det gjorde det inte   Nu har jag lite småsaker att fixa sedan åker jag iväg på läger i helgen. Vi är en hel hög barn,ungdomar och vuxna från kyrkan jag är med i som ska åka iväg, det kommer bli hur roligt och mysigt som helst!

Ha det bra <3

Av Caroline - 26 april 2012 22:19

Hejsan! Har gjort lite arbete vid datorn ett tag och nu ska jag packa ihop lite saker inför lägret jag ska på i helgen och sedan blir det sängen för jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Hoppas det är fint väder imorgon för att jobba med marknadsföring och produktutdelning ute på stan i ösregn är mindre kul; jag håller tummarna för solsken  

Ha det bra <3

Av Caroline - 26 april 2012 09:44

God morgon <3 Nu ska jag snart iväg på ett möte och lite senare ska jag iväg och jobba. Jag ska också hitta tid till att plugga lite repliker, varje år sätter kören jag är med i upp en musikal och jag har en stor roll i år så det blir en del repliker så det ska bli riktigt roligt!   Nu ska jag göra mig i ordning och sedan måste jag gå.

Ha en bra dag idag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards