Carrolajsa

Alla inlägg under juni 2014

Av Caroline - 30 juni 2014 19:31

Efter maten var det dags för städning, kände att det var dags idag. Nu blir det lite jobb vid datorn innan det blir sängen och lite läsning i min nya bok.
Hoppas ni har en bra kväll <3

Idag stod lasagne på menyn ;)

Av Caroline - 30 juni 2014 15:13

Efter en helg med filmmys, 20 års fest för kusin och tid med pojkvännen är det dags för en ny vecka.
Idag har jag jobbat och handlat och nu sitter jag i soffan och vilar kroppen innan det är dags att börja med maten ;)
Hoppas ni har en bra dag <3

Av Caroline - 27 juni 2014 21:57

Hej-svejs!
Då var det fredag och för min del har det varit en bra dag. Jag hade en lugn morgon hemma med lite fix och soffhäng. Sedan blev det en sväng till stan för att hitta present till min kära kusin.
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med min mamma och syster. Vi har gottat oss ordentligt med pizza, godis och filmmys :)
Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

Av Caroline - 26 juni 2014 22:31

Igår träffade jag min halvmorbror för första gången. Min morfar är hans pappa men vi har inte haft kontakt överhuvudtaget förrän igår då min morbror och hans familj var hemma hos oss. Det kändes lite speciellt att få nya släktingar typ bara sådär men det kändes samtidigt väldigt kul att få träffa dem och jag är väldigt glad över att vi gjorde det <3

Dagen har jag spenderat med min pojkvän och kvällen med tre vänner. Vi hamnade på en uteservering där det blev god mat, mycket prat och skratt och fotboll.

Nu är det dock sängen som gäller för mig för jag är så grymt trött.
God natt <3

Planka med kyckling, mums :)

Av Caroline - 24 juni 2014 13:27

Precis när jag slagit mig ned i soffan insåg jag att det var en dum idé. Jag började på sommarens andra jobb idag och för att komma dit måste jag cykla en mil enkel väg. Det i sig är inte så jobbigt när man har kommit in i det men de första dagarna känns det lite. Man cyklar en mil, jobbar genom att gå och röra på sig hela tiden och sedan cyklar man en mil hem. När jag satte mig på cykeln för att cykla hem gjorde det så sjukt ont i mina sittben, kroppen är inte van vid att cykla så långt ;)
Men nu ska jag rikta all min energi till mina ben så att jag orkar resa mig och fixa något att äta innan jag ska in till stan för att möta upp Victoria.
Hoppas ni har en bra tisdag <3

Fint är det när man är ute och cyklar klockan 5 på morgonen. Det är tyst och till sällskap har man i princip bara en och annan hare och insekter ;)

Av Caroline - 23 juni 2014 21:57

Igår var jag och min pojkvän på tivoli i Danmark. Trots regn så hade vi en väldigt mysig dag och vi åkte de fyra värsta karusellerna på stället ;)
Dagen har jag också tillbringat med min pojkvän och vi har lagat mat och tittat på tv medan regnet smattrade mot rutan. Så det har varit en lagom ansträngande dag med andra ord.
Nu blir det däremot sängen för imorgon ringer klockan 4 då det är dags att jobba.

Av Caroline - 21 juni 2014 18:54

Årets midsommarafton var väldigt trevlig. Efter lite ändrade planer hamnade vi hos en kompis där det blev massa god mat, god dricka och spel. Vi körde bland annat monopol och en av gångerna vann jag faktiskt, överraskande nog.
Efter en stund där fortsatte vi hos två andra vänner och där blev det lite mer spel, prat och skratt.
God mat och dricka, trevligt sällskap, många skratt och roliga spel; som gjort för en lyckad kväll <3

Av Caroline - 20 juni 2014 10:29

Glad midsommar allihopa!
Hoppas att ni har trevliga planer för dagen. För mig väntar parkhäng och grillning med vänner så vi får hoppas att vi har vädergudarna på vår sida.
Jag önskar er en fin dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards