Carrolajsa

Alla inlägg under februari 2012

Av Caroline - 29 februari 2012 21:13

Idag är det en speciell dag, det är ju skottdag. Lite kul med en dag som bara infaller vart 4:e år. Själv har jag haft en trevlig dag så här den 29:e februari, jag har passat två barn i några timmar, varit och övat med kören jag är med i och sedan varit på KU(kyrkans unga) där vi bakade scones och satt och snackade. En trevlig dag helt enkelt. Nu blir det snart sängen för jag ska upp i tid i morgon och följa med min syster till läkaren.
Hoppas alla därute har haft en bra skottdag!

Av Caroline - 28 februari 2012 23:41

Hejsan! Då var det snart dags att krypa ner i sin sköna säng efter en trevlig dag med min kusin. Vi fikade en stund i eftermiddags och nu ikväll gick vi hem till några av hennes kompisar och satt och tittade lite på tv och snackade. Två mindre trevliga delar av dagen var dock ett besök på sjukhuset hos min släkting och ett slagsmål inne på caféet vi var på... Ibland kommer det jobbigare stunder i livet men då får man försöka se det positiva och kämpa på även om det inte alltid är det lättaste.
Nu kallar sängen, god natt     

Av Caroline - 27 februari 2012 22:04

Var en sväng och tittade på innebandy innan,det var min mammas sambo som spelade så jag och min mamma tog med oss mina bonussyskon dit och tittade. Passade på att springa runt och busa lite med dem också, så fick jag lite extra träning  Idag blir det till att gå och lägga sig tidigt,är trött och vill vakna i tid i morgon då jag har en del som ska hinnas med. Ha det bra och god natt.

Av Caroline - 27 februari 2012 14:31

Hej! Idag är i princip första dagen på 3 månader som jag är helt ledig. Min praktik slutade i fredags så nu har jag inget "jobb" att gå till förrän till sommaren. Jag har saker bestämt och lite ströjobb men inget som är varje dag. Det känns lite konstigt att ha massa tid igen, hittills idag har jag fyllt ut tiden med att gå en promenad, titta film, diska och städa. Ikväll kommer dock mina bonussyskon som är tvillingar på 6,5 år så då får jag att hitta på   Nu ska jag fortsätta städa. Ha det bra!  

Av Caroline - 26 februari 2012 08:44

Har precis kommit hem efter en skön promenad. Det var nästan lite vårkänsla,lite kallt men ändå   Nu blir det snart frukost och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.     

Av Caroline - 25 februari 2012 10:03

Då har vi ätit en väldigt god och stor frukost,vilket jag älskar! Nu ska vi göra oss i ordning och dra ut på stan. Ha det bra!  

Av Caroline - 24 februari 2012 22:29

Först måste jag gratulera kronprinsessan och prinsen till den lilla prinsessan :) Alltid kul när barn föds! 

Nu till något annat,idag tog min praktik som jag har haft i tre månader slut, det känns lite sorligt för jag har lärt mig mycket och det har varit kul men nu är det dags för nya utmaningar. För att slappna av lite i helgen har jag och min kära mamma checkat in på hotell. Vi har ätit gott,shoppat lite och nu ligger vi och slappar i våra sängar och tittar tv,väldigt skönt. I morgon väntar mer shopping eller åtminstone att titta i affärer men nu blir det tv:n. Hoppas alla får en trevlig fredag kväll. Ha det bra   

Av Caroline - 23 februari 2012 12:40

Riktigt fint väder här idag :) Är lite trött idag,min kära syster fyllde 16 år igår så det var lite kalas så jag har inte sovit väldigt många timmar i natt men det var trevligt. Nu har jag lunch men ska snart gå ner och jobba igen. Ikväll blir det konsert och föreläsning, det blir nog trevligt. 

Ha det bra! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards