Carrolajsa

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Caroline - 14 februari 2012 19:01

Då var det alla hjärtans dag idag, en trevlig dag(om än lite kommersiell) då man ska visa sin kärlek till andra lite mer än vanligt. Personligen ska jag inte fira direkt idag men det är en mysig dag. Mina tankar går speciellt till de som är ensamma och som mår dåligt när dagar som denna kommer. Jag hoppas att det inte blir för jobbigt och bäst av allt var om vi alla kunde hjälpas åt och utrota ensamheten(är dock medveten om att detta är i princip omöjligt men drömma kan man) Tycker åtminstone att alla borde bli bättre på att visa sin kärlek lite mer, inte bara några dagar om året men det måste alltid finnas en början    Nu ska jag krypa ner i sängen och se en kärleksfilm, lite extra kärlek behövs ändå. Jag tänkte se Dear John, även om handlingen är som i många amerikanska filmer med kärlek och svek så tycker jag ändå att den här är lite extra.
Hoppas nu alla får en trevlig alla hjärtans dag, kram  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards