Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2017

Av Caroline - 31 juli 2017 21:04


God kväll!

Då var snart denna måndag över. Jobbade ganska länge idag, handlade på vägen hem och sedan begav jag mig ut på en powerwalk. Efter matlagning och städning ska jag snart krypa ner i sängen för läsning. Ska försöka somna tidigt så jag är pigg imorgon.

Hoppas ni har haft en bra dag, god natt.

Äntligen lite sommarkänsla :)

Av Caroline - 31 juli 2017 08:10


God morgon!

Idag lyser solen, så härligt. Hoppas det håller i sig resten av dagen, önskar en bra dag. Kram!

Av Caroline - 30 juli 2017 21:00


Igår var det som sagt dags för karneval. Jag åkte dit för att se Mariette och gå lite bland marknadsstånden. Mariette var super så det var kul att höra. Det blev också middag på stan så det blev en helkväll.

Idag har jag och min mamma varit och shoppat hela dagen. Fyndade en massa på rea så det var kul. Vi har också städat nu på kvällen så vi har varit igång. Nu ska jag dock äta lite efterlängtade jordgubbar innan jag hoppar i säng.

Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Av Caroline - 29 juli 2017 17:08


God eftermiddag!

Nu sitter jag på tåget påväg till Landskronakarnevalen. Vädret är inte helt på vår sida men förhoppningsvis förblir det uppehåll.

Idag har jag tillbringat större delen av dagen i sängen. Jag har shoppat, svarat på mejl och pluggat lite. Kände att jag behövde det idag.

Hoppas ni får en bra kväll, kram!

Jag idag ;)

Av Caroline - 28 juli 2017 20:26


Idag har jag varit ledig vilket har varit väldigt skönt. Jag har varit hemma själv hela dagen och bara varit, precis vad jag behövde. Jag har städat, bakat, förberett matlådor, varit ute på en Power walk och haft lite hemmaspa med nagelfix, hårinpackning och ordentlig återfuktning för huden. Härlig dag med andra ord!

Jag hoppas ni får en trevlig kväll, kram!

Av Caroline - 27 juli 2017 21:32


Idag var det dags för min pojkvän att åka hem. Jag försökte med alla medel att få honom att stanna över helgen men han hade viktigare saker att göra som vanligt. Vi hade lunch idag innan han åkte hemåt. Jag hade en hel del att göra på jobbet idag så dagen har gått ganska snabbt.

Efter jobb gick jag en sväng på stan då jag letade efter ett par saker. Dessvärre hittade jag inget av det så får hoppas på bättre lycka en annan gång.

Nu är jag hemma och har placerat mig i soffan vilket jag verkligen har längtat efter. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Till och med solen tittade fram idag :)

Av Caroline - 26 juli 2017 22:25


Idag har vi äntligen haft lite finare väder. Inget supersommarväder men uppehåll och lite sol haha. Idag efter jobb lagade vi mat, fotade lite, gick en kvällspromenad, hälsade på ett par som precis flyttat hit samt hade spakväll. Nu blir det sängen så jag orkar jobba veckans sista dag. Hoppas ni haft en bra dag, god natt!

Av Caroline - 25 juli 2017 22:08


Idag efter jobb mötte jag upp min pojkvän utanför ett museum, nämligen en utställning om misstag. Det är olika produkter/uppfinningar som har blivit en stor flopp. Exempel är olika datorprogram, en plastcykel och frusen mat från colgate.

Efter det gick vi till en pommesrestaurang och åt innan vi gick ner till vattnet en stund. Nu ser vi en kriminalare innan det blir sängen. Hoppas ni har haft en bra dag.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards