Carrolajsa

Alla inlägg under december 2016

Av Caroline - 31 december 2016 20:26

Då börjar årets sista dag lida mot sitt slut. Idag har vi hunnit med ett besök på ölbryggeri, en sväng i stan, intag av belgisk våffla och nyårsmiddag.

Nu har vi vilat på hotellet en stund men ska snart gå ner i stan igen och se vad vi hittar på att göra.

Jag hoppas ni får en fin nyårsafton. Kram <3

Av Caroline - 30 december 2016 23:52

Då var första dagen i Bryssel över. Idag blev det en sväng på stan, besök i en kyrka, god middag, promenad och kortspel. Det har varit kallt här idag men det har varit ganska soligt vilket var skönt. Nu väntar dock sängen.

Hoppas ni haft en bra dag. Kram!

Av Caroline - 29 december 2016 21:55

Idag blev två fyra när jag och min pojkvän fick sällskap. Vi åkte åter till Ghent och väl här blev det lunch, en runda på primark (ölrunda för vissa) och kvällen avslutades med kortspel. Väldigt mysigt. Nu blir det dock sängen för imorgon väntar en ny dag och då bär det åter av till Bryssel.

Nytt hotell, det tredje i ordningen so far.

Av Caroline - 28 december 2016 21:26

Idag har vi spenderat hela dagen i Bryssel. Vi besökte ett ställe som heter mini-Europe som innehåller flera modeller av kända byggnader i Europa vilket var kul att se. Vi besökte också ett av Bryssels landmärken, Atomium. Dessvärre var det väldigt kallt och väldigt dimmigt så vi såg inte så mycket men man kan inte ha tur med allt.

Efter det åkte vi in till centrum där vi åt och gick en kort sväng på en julmarknad. Nu är vi tillbaka på hotellet och jag ska plugga lite. Hoppas ni har haft en bra dag. Kram!

Av Caroline - 27 december 2016 22:06

Då har vi förflyttat oss från Ghent till Bryssel. Dagen spenderades i Ghent och vid 17 tog vi tåget till Bryssel.

Under dagen blev det god frukost, besök på en pub, ett torn, min pojkvän klippte sig och intag av belgiska pommes. Nu ska vi dock krypa ner i sängen och se film. Hoppas allt är bra med er, kram.

Av Caroline - 27 december 2016 11:43

God förmiddag!

Igår var vi som sagt en sväng i Frankrike, närmare bestämt Lille. Det tar typ bara en timme med buss från Ghent så det är perfekt. Vi gick en sväng i stan, besökte en julmarknad och fikade. Mysig dag helt enkelt!

<3

Av Caroline - 26 december 2016 00:00

Igår var det äntligen dags, dagen då min pojkvän kom. Jag överraskade med att möta honom på flygplatsen och sedan åkte vi hem till mig och tittade. Vi åt lite alternativ julmat och sedan ägnade vi resten av kvällen till att bara prata och skratta vilket var efterlängtat.

Idag har vi gått en sväng i stan, tagit det lugnt samt varit på bio. Nu ska vi dock krypa ner i våra sköna sängar för imorgon väntar Frankrike. Hoppas ni haft en fin jul. Kram <3

Av Caroline - 24 december 2016 10:00


Jag önskar er en riktigt god jul!



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards