Carrolajsa

Alla inlägg den 6 december 2016

Av Caroline - 6 december 2016 22:11


God kväll!


Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag varit i skolan mestadels av dagen. Två föreläsningar stod på schemat men det kändes som en lång dag. Jag tror jag har vampyrer till grannar för här kan vara i princip hur tyst som helst under dagarna men kring 22/23 börjar det låta här. Smälls det inte med dörrar, möbleras det om eller så pratas det högt i korridoren. Ligger en annan och försöker somna är det en mindre rolig kombination. Jag är glad att jag bor i korridor när jag är här för det blir ett naturligt sätt att träffa människor men hade inte velat göra det hemma. 


Kvällen har ägnats åt plugg. Ska fortsätta skriva på en uppsats en stund till men sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 




   
Det är så mysigt med alla dessa förberedelser inför julmarknaden. Centrum har verkligen 

invaderats av små bodar, lampor och tält. Så mysigt! 



 

Livet som student: brödet blev torrt snabbt men man vill inte kasta mat. Det enda som hade gjort 

det ätbart är att rosta det men man har ingen brödrost. Då får man helt enkelt ta vad man har

och steka brödet i torr panna. Det gick det med ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards