Carrolajsa

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Caroline - 20 december 2016 23:11

God kväll!

Idag har jag haft en bra dag. Jag har pluggat hela dagen så jag har fått en massa gjort vad det gäller en av mina uppgifter vilket känns så skönt. Nu under kvällen har jag agerat tomte och lämnat en liten julklapp till tre av de jag umgås med mest här i Ghent. Nu ska jag dock snart krypa till sängs så jag är pigg imorgon när det vankas ännu mera plugg.

Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Älskar pappret jag köpte på primark!

Av Caroline - 20 december 2016 12:30


Oj vad den här stämmer bra! Jag minns när jag skaffade min första mejladress och när man började mejla människor, jag minns också de brev jag och mina vänner skickade till varandra innan vi fick mejl/mobil. Man låter gammal när man säger så men tänk vad mycket som har hänt under de 24 år som jag har varit på denna jord. Nu är det så att mejlkorgen svämmar över och man blir glad om man får brev (som inte är reklam eller räkning). Man kan ju fråga sig var vi är 24 år framåt i tiden, ibland känns det lite skrämmande att tänka så långt med tanke på robotar och allt annat som kan tänkas finnas. Den som lever får se antar jag. Fast för att komma dit måste vi ta itu med problemen som finns här i världen, både krig och miljö... 





Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards