Carrolajsa

Alla inlägg under augusti 2018

Av Caroline - 31 augusti 2018 20:37


Idag har jag haft en dag på stan med min mamma. Vi hade båda lite ärenden att uträtta så det blev perfekt. Det är mycket fix inför flytten nu. Kvällen kommer jag tillbringa hemma.

Hoppas ni får en fin kväll, kram!

Mjukiskläder och film, en bra hemmakväll!

Av Caroline - 30 augusti 2018 21:17


Igår checkade jag in på Ystad Saltsjöbad för ett dygns avkoppling. Det var första gången för mig men jag kommer definitivt komma tillbaka, så fint!

Vi badade, bastade, åt gott och sov gott. Perfekt dygn med andra ord!

Av Caroline - 29 augusti 2018 13:41


Idag ska jag lyxa till det ordentligt och åka på spa, ser verkligen fram emot ett dygn i lugnets tecken!

Av Caroline - 28 augusti 2018 21:12


Idag har jag varit en sväng på stan för att uträtta massa ärenden. Var bland annat förbi Ikea för att titta på lite saker inför flytten.

Under kvällen har jag fixat här hemma och nu tittar jag på Jenny och Steffos program med partiledarna. Det gäller att läsa på inför valet!

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Jordgubbar, kramar ur det sista ur sommaren!

Av Caroline - 27 augusti 2018 21:25


Idag har jag haft en fixardag. Bokat läkartid, fixat lite papper, packat och hämtat ut paket. Jag var även iväg en sväng med farmor och farfar.

Nu väntar snart sängen, imorgon fortsätter fixandet. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Det blev en glass i regnet. Känns som att hösten har kommit...

Av Caroline - 25 augusti 2018 22:14


Med anledning av stundande flytt har jag rensat ut typ halva min garderob så den här helgen bestämde jag och min mamma oss för att ha loppis. Vi har haft lite otur med vädret för det har regnat stundtals men vi hoppas på bättre tur imorgon.

Hoppas ni har en bra helg, kram!

En del av mitt livsverk (det vill säga väsksamling) är till salu för en billig peng!

Av Caroline - 23 augusti 2018 22:07


Idag var jag och en vän på utflykt och åt bärbuffé. Färska bär, glass, maränger och nötter - himmelriket!

Efter det tog vi en promenad vid ett kloster. Nu under kvällen har jag packat men nu blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 22 augusti 2018 23:24


Idag har jag haft en heldag på stan. Eftersom jag ska flytta snart är jag på jakt efter lite saker så idag var det dags att titta rundor. Hittade en del, finns sååå mycket fint. Jag älskar inredning och ser fram emot att inreda "min" lägenhet. Drömmer om den dag då man har ett eget hus att göra till sitt drömhus.

Imorgon väntar utflykt med en vän. Försöker maxa tillvaron med roliga saker.

Nu är det dock dags för sängen. God natt!

Unnade mig en god sallad till lunch, mums!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards