Carrolajsa

Alla inlägg den 18 december 2016

Av Caroline - 18 december 2016 22:36


Hej! 


Har haft en supertrevlig helg! Jag och min vän har haft det så roligt. Det blev shopping, god mat, besök på parlamentarium, promenader runt i städerna och mycket prat och skratt. 


Här kommer våra två dagar i bilder:

  Det började med en supergod lunch i Ghent (fast dyr...) 


   
Sedan blev det en sväng på julmarknaden


   
Fina Ghent 


 
Efter lite letande hittade vi vårt hotell i Bryssel 


 
Ni förstår inte hur sköna dessa sängarna var! Min säng här i Ghent är verkligen inte skön 

så det här var som att sova på moln, ville typ ta med mig sängen hem... 


 

Såhär har vädret varit hela helgen vilket var typiskt, det har inte varit så 

tråkigt på flera veckor... 



 
Vi bestämde oss för att äta pizza. Min vän beställde in ett glas vin men in kommer en 

flaska på 0,75 l och kyparen häller upp i två glas så jag fick snällt också dricka hehe. Tur 

det var ett gott vin. 

   
Mumsig frukost blev det också.


  
Idag blev det ett besök på Parlamentarium, väldigt intressant. 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards