Carrolajsa

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Caroline - 11 juni 2014 22:33

Solbränd kropp, ingen röst och börjar bli dunderförkyld, med andra ord så blir det sängen nu med hopp om att jag ska vakna imorgon och känna att allt är borta. Drömma kan man... Men vad vore livet utan drömmar ;)
Hoppas ni har haft en bra tisdag, god natt!

Eftermiddagens sysselsättning ;)

Av Caroline - 11 juni 2014 17:23

Igår eftermiddag var jag en sväng på stranden och tog faktiskt årets första dopp. Vi var där i typ tre timmar och jag använde solkräm men lyckades ändå bränna mig. Hela ryggen,låren, knävecken, pannan, magen och lite på armarna. Hur jag lyckade kan man fråga sig men förhoppningsvis lägger det sig snart och blir en snygg brun färg istället ;)

Igår kväll och dagens förmiddag spenderade jag med min pojkvän och jag var en sväng på stället jag ska jobba på nästa vecka och nu är det bakning som står på schemat. Jag håller mig sysselsatt med andra ord :)

Hoppas ni har en bra dag <3

Tänk att lite vatten kan göra en plats så mycket finare än vad den egentligen är...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards