Carrolajsa

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Caroline - 4 april 2012 23:01

Hejsan! jag har precis kommit hem efter en långpromenad ute bland affärerna. Det finns så mycket fint att titta på och det är så härlig stämning ute. Trevliga människor är här också, en kille som jobbar på en bar stannade och pratade med mig och sade att nu har jag en kompis på Teneriffa ;) Idag har jag faktiskt mest varit inne för jag har inte alls mått bra,min förkylning gör så att hela min kropp värker så det blev till att sitta i skuggan på balkongen och läsa för min del. Imorgon hade jag dock tänkt ligga ute i solen,då har förmodligen min bränna också lagt sig så att jag får behålla färgen :)Även om inte klockan är så mycket här,vi är en timme före så hon är lite över 22 så ska jag snart gå och lägga mig för att öka chanserna för att bli frisk snabbare.Ha det bra och god natt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards