Carrolajsa

Alla inlägg under april 2012

Av Caroline - 21 april 2012 18:01

Efter en dag med städande,sorterande och lite grävning i damm (råkade nämligen dammsuga upp ett öronhäng så jag fick ta ut dammsugarpåsen och leta efter det) ska jag ta det lugnt ikväll, det kommer lite folk på middag och sedan blir det lite TV tittande. Tur att regnet som öste ner innan drog förbi för vi ska grilla, hade vi tänkt :)

Ha en bra kväll! <3

Av Caroline - 21 april 2012 12:29

Är mitt uppe i att rensa vår källare, där finns en hel del saker sedan vi var små och lite annat också och det behövs verkligen rensas! Tänkte ta en liten paus,typ 2 minuter, för det är som värsta träningspasset, man lyfter tunga kartonger, dammsuger och flyttar möbler   Nu ska jag dricka lite vatten och sedan köra igen. 

Ha det bra!  

Av Caroline - 20 april 2012 20:16

Är lite trött efter att passat en ganska livlig liten tjej idag, det blev inte lika många böcker som igår men desto fler sånger men det har varit hur kul som helst! Nu blir det till att slänga sig framför Tv:n och titta på Let's dance, funderar till och med på att lyxa till det med en glass vilket jag i vanliga fall inte äter så ofta  

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Av Caroline - 20 april 2012 12:54

Då har man lite rast eftersom flickan jag passar sover,lunchen är bortplockad och allt diskat och det är undanstädat i rummen. Ska nog sitta ner i två minuter men sedan måste jag hitta på något att göra, annars blir man rastlös. :)

Av Caroline - 19 april 2012 19:05

Är hemma efter att ha passat en väldigt söt liten tjej idag. Jag har nog läst 35 barnböcker idag och spelat "Ballongjakten" ett flertal gånger  Nu ska jag hitta något i skåpet att äta till middag och sedan slänga mig i sängen och se på tv.

Ha en bra kväll!

Av Caroline - 19 april 2012 07:15

Nu ska jag gå iväg och jobba lite, jag ska passa två gulliga barn idag så vi får se vad vi ska hitta på.

Ha en bra dag!

Av Caroline - 18 april 2012 21:44

Då är man hemma efter att ha haft sångövning och ett möte om ett läger jag ska vara ledare på om ungefär en vecka. Nu tittar jag lite på Grey's anatomy och sedan blir det sängen då jag ska upp och jobba tidigt imorgon.

Av Caroline - 18 april 2012 12:45

Hejsan,kom hem för en stund sedan efter att ha jobbat ute i några timmar. Det kändes väldigt kallt efter en stund men det regnade åtminstone inte  Nu ska jag krypa ner i sängen och värma mig lite och sedan ska jag laga lite mat och gå till kören och sjunga.   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards