Carrolajsa

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Caroline - 19 november 2015 19:51


God kväll! 


Hoppas allt är bra med er idag. Själv känner jag mig lite krasslig, eller något. Känner mig lite off, smått ont i halsen och börjar få en väldigt jobbig huvudvärk... Får kanske ge upp plugget för idag och krypa ner i soffan istället. Har en del saker som ska göras imorgon så har inte tid att bli sjuk. Förutom detta har jag haft en bra dag idag. Var som sagt på handledarmöte i morse och sedan blev det till att skriva hela dagen. Blev tyvärr ingen kör idag för kantorn var sjuk men förhoppningsvis blir det nästa vecka. Nej nu ska jag avsluta här och se om jag hittar någon bra film i hyllan. Ha det fint, kram! 



Bild från innan idag när det inte var mörkt som natten. Är redan trött på mörkret och det är bara 19:e november...   




Av Caroline - 19 november 2015 14:45


 


Så sant! Förmodligen gäller detta för vissa killar också men det kan ju inte jag uttala mig om. För mig är det dock exakt såhär, bland det finaste man kan ge en person är sin tid. Genom att ge någon sin tid tycker jag att man visar att man verkligen bryr sig om personen. Såklart kan det komma saker som måste gå före men ibland måste man prioritera om man vill ha kvar en person i sitt liv. Alla har vi mycket att göra men ibland måste man tänka på vad som verkligen betyder något i långa loppet. Det man känner då är det som ska prioriteras först, kanske oavsett vad, eftersom det är det man bryr sig mest om. Det är inte lätt men ibland måste det göras. 



Av Caroline - 19 november 2015 09:41


God förmiddag!

Idag började jag dagen tidigt. Hade ett möte med min handledare så nu fick jag svar på ett par av mina frågor vilket var skönt. Resten av dagen kommer bestå av skrivande och sedan ska jag på kören en sväng. Har inte varit med i kören nu på några år men fick en förfrågan om jag vill vara med på Lucia och självklart vill jag det! Nu ska jag snart bege mig från skolan och åka hem och skriva. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards