Carrolajsa

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Caroline - 22 november 2015 20:45


Fy vad trött jag är nu. Har haft en ganska lugn dag idag. Jobbade med uppsatsen hela förmiddagen och sedan blev det en tur ut i snön för att handla. Sedan blev det till att laga mat innan jag satte mig och tittade film. Större delen av kvällen har jag ägnat åt att skriva men ska snart avsluta och sätta på en film eller något. Hoppas på att må bättre imorgon...

Hoppas ni har haft en bra söndag, kram! 


   
Hej mitt vinterland..., som det snöade innan. Var inte alls kul att gå till affären men det är mysigt att titta på. Dessutom blev jag lite sugen på att åka pulka hehe ;) 



Av Caroline - 22 november 2015 18:15


Jag hittade en fantastiskt söt video häromdagen. Det var en 4-årig flicka som "gifta sig" med sin sköterska. Så himla fint. Det sorgliga var dock slutet, ”förhoppningsvis kommer hon få uppleva det på riktigt”. Cancer är en hemsk sjukdom och jag har träffat flera barn som har det och det är så himla hemskt. De ska egentligen ha hela livet framför sig men istället kämpar de för att klara av dagen. Hoppas verkligen de hittar ett bra sätt att stoppa cancer i framtiden. Ingen människa, varken barn eller vuxen, ska behöva genomlida denna hemska sjukdom… 

Här är länken till videon: 

http://www.msn.com/sv-se/video/noje/4-%C3%A5rig-cancerpatient-gifte-sig-med-sin-sk%C3%B6tare/vi-BBn9i07  

Av Caroline - 22 november 2015 09:08


God morgon! 


Då var det söndag igen. Tur att jag inte har något planerat idag för det hade jag inte orkat, tror jag börjar bli sjuk, orkar inte... Därför känns det lagom att sitta inne och jobba med uppsatsen hela dagen. Det jobbigaste jag har planerat idag är ett eventuellt besök i affären, känns lagom hehe. Får se om jag orkar bege mig ut i regnet/snön... 


Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards