Carrolajsa

Alla inlägg den 8 november 2015

Av Caroline - 8 november 2015 21:29

God kväll! 


Hoppas ni har haft en bra söndag. Min har bestått av lite lek med två små tjejer. Min syster skulle passa dem en stund när deras mamma spelade på ett barndop så då följde jag med eftersom jag också känner familjen så vi ritade, busade och lekte kurragömma. Eftermiddagen har jag spenderat dels med min pappa men också vid datorn för att jobba lite på uppsatsen. Nu blir det dock snart sängen för är extremt trött. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 
Blivande konstnärer tror jag! 


  
Idag fick pappa bestämma middag och då blev det pizza. Det är typ en evighet sedan jag åt pizza sist så inte mig emot. Dock var min pizza orimligt stor så hela den kom inte ner kan jag säga. 



Av Caroline - 8 november 2015 10:33


God förmiddag! 


Då var det söndag vilket innebär fars dag. Har köpt ett par små presenter så ska fira min pappa på något sätt lite senare. Morgonen och förmiddagen har jag ägnat åt att förbereda en presentation som jag ska ha nästa vecka. Nu ska jag dock snart bege mig ut i blåsten och åka och träffa min syster och sedan vidare och fira pappa. Lite uppsatsarbete kommer kvällen att bjuda på så jag har att hitta på idag också. Skönt, man måste ju ha något att hitta på för att tiden ska gå ;) 


 
Igårkväll var det ju inte superroligt väder så det kändes perfekt att mysa ner sig i soffan under en filt och titta på Downton Abbey. Jag äter väldigt sällan godis men igår blev jag så himla sugen på riesenkolor så tänkte unna mig det. Åt dock bara en sedan var jag inte sugenn längre hehe. Men nu finns det ju kvar tills nästa gång jag blir sugen så det är ju bra.   



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards