Carrolajsa

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Caroline - 26 november 2015 19:43


Hur glad blir man inte när en person kommer mot dig med ett stort leende, öppna armar och säger "åh vad roligt att se dig"? Svar: väldigt glad! Gjorde min dag väldigt mycket bättre, en dag som annars inte har varit så mycket att hänga i granen. Min dag har bestått av en promenad för att rensa tankarna, uppsatsskrivning, kör och ännu mer uppsatsskrivning. Har några timmars skrivande framför mig nu och sedan ser jag fram emot sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


    
Hade turen att vara ute precis när solen gick ned<3 



Av Caroline - 26 november 2015 08:37


God morgon! 
Tänk att det redan är torsdag, vissa dagar går så himla snabbt! Idag blir det till att skriva på uppsatsen nästan hela dagen. Ska börja så smått med min analys så det blir kul. Är dock inte världens piggaste idag för sömnen hade svårt att infinna sig igår men är det något man lär sig på juristprogrammet så är det att arbeta trots sömnbritst hehe. Hoppas ni får en fantastisk dag, kram!


  Den här kändes ganska klockren... ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards