Carrolajsa

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Caroline - 11 november 2015 20:52


Det finns några saker jag kan göra om jag känner att jag behöver piggas upp. En är att jobba med min chef då han alltid ger mig en massa beröm, en annan är att sitta barnvakt för man känner sig väldigt omtyckt när man träffar de små söta barnen. En tredje sak är att träffa någon av mina vänner. Idag blev det det tredje alternativet. Jag träffade en av mina allra äldsta och bästa vänner. Vi har inte träffats på flera månader men nu när vi sågs märktes det inte alls utan det var som om vi aldrig gjort något annat än att umgås. Vi har känt varandra sedan vi var sex år gamla och även om vi inte har umgåtts lika mycket under alla år så har han på något sätt ändå alltid haft en självklar plats i mitt liv. Han är en av få människor som jag verkligen kan prata med utan att känna mig hindrad av att han ska döma mig eller tänka något speciellt om mig. Dessutom får han mig alltid att skratta, med andra ord har vi en väldigt fin vänskap. Dessutom har han väldigt höga tankar om mig, kanske lite för höga. Hur som helst hade vi en väldigt trevlig eftermiddag som bestod av massa prat, fika och fönstershopping.


Nu väntar plugg för mig och sedan blir det sängen. Imorgon har jag både en föreläsning och ett studiebesök att se fram emot. Händer massa kul den här veckan! Hoppas ni haft en bra dag, kram.   

Av Caroline - 11 november 2015 13:56


Hej!
Då var onsdagen här. Jag ägnade förmiddagen åt plugg och sedan var det dags för lunchföredrag. Nu blir det åter lite plugg i väntan på att min vän ska vakna så att vi kan träffas hehe. Hoppas ni har en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards