Carrolajsa

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Caroline - 25 november 2015 22:14


Hej! 

Idag har jag haft fullt upp. Dagen började med uppsatsskrivande innan jag åkte till min mamma. Hon skulle till tandläkaren idag och jag bestämde mig för att följa med som stöd om hon skulle må dåligt för vi visste inte riktigt vad de skulle göra. Hon mådde dock ganska bra så det var skönt. Förutom det besöket var vi och åt lunch, gick en sväng på stan och IKEA. Nu blir det dock snart sängen så jag orkar plugga hela dagen imorgon. God natt! 



Dagens "inte så nyttiga" lunch, tur vi har gått mycket ;)


  


Av Caroline - 25 november 2015 09:12

God morgon! 
Min kropp tyckte att det var en bra idé att vakna lite i 7 trots att jag hade väldigt svårt för att somna igår. Sömn är överskattat tydligen hehe. Idag blir det till att jobba med uppsatsen och senare ska jag träffa min mamma. Vill dock egentligen inte gå ut för det är så himla tråkigt väder. Vill helst bara sitta i soffan under en filt och drick te och se film men man får ju inte alltid som man vill ;)

Nej nu ska jag fortsätta skriva, hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards