Carrolajsa

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Caroline - 29 december 2014 20:59

Att gå upp strax över 4 på morgonen tar ut sin rätt. När jag satt och jobbade på uppsatsen innan så somnade jag vid skrivbordet. Det var bara ett par minuter men ändå hehe. Jag körde på en stund till men kände sen att jag fick lägga av för idag. Istället blev det lite "hemmaspa" med skrubb, ansiktsmask, dusch, fix med naglar och bodylotion. Kände att jag behövde lite avslappning och fix nu inför nyår och allt. Nu blir det dock snart sängen för imorgon blir det jobb.

Kram!

Av Caroline - 29 december 2014 15:57

Hej hej!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Skulle egentligen sluta kl.11 men när jag kom till jobbet imorse förstod jag att det inte skulle blir så för vi hade fått sjukt mycket varor. Det var dock en väldigt trevlig dag på jobbet. Massa skratt och snack med killarna (jobbade med flest killar just idag). Dock blev det ingen shopping för jag var tvungen att hinna förbi biblioteket innan de stängde. Nu blir det till att skriva på uppsatsen.

Hoppas ni har en bra måndag. 



Av Caroline - 29 december 2014 15:00


Det är inte många klipp jag har från Kenya och det ser kanske inte så speciellt ut för personer som inte har varit där men oj vilken värme jag själv får i kroppen av att se de här klippen. När vi tog ner barnen på golvet så att de fick krypa runt och gå runt blev de alltid så himla glada. Att banka i bordet var en favorit men att sitta i mitt knä var ju faktiskt också ganska kul. Att jaga en boll var en annan favorit och "prata" var de också väldigt glada för. Å vad jag vill åka! Satt faktiskt och tittade på flygbiljetter häromdagen. Det kommer dröja ett bra tag innan jag kan åka men förhoppningsvis kan jag komma iväg till sommaren. Det är dock bara december nu så mycket kan hända innan vi är framme i augusti men den som lever får se ;)



 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards