Carrolajsa

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Caroline - 5 december 2014 15:39

Man blir ganska seg av att sitta inne och plugga en hel dag och man sitter kanske inte i de bästa ställningarna (i sängen eller ihopkrupen på en stol) så man känner i ryggen att man behöver röra på sig. Lagom till att jag har bestämt mig för att gå en sväng för att röra på mig och samtidigt hämta ut ett paket så började det regna, typsikt... Tur att det finns gummistövlar och paraply!

Av Caroline - 5 december 2014 12:45


 

Bilder i all ära men när jag tittar på mina videoklipp från Kenya känner jag sådan enorm glädje, kärlek och längtan. Den här lilla tjejen var en bestämd liten dam men hade alltid nära till skratt. En väldigt härlig personlighet <3  

Av Caroline - 5 december 2014 12:44

Hej!
Då var det fredag, dagen som jag kan tänka mig att många ser fram emot. För min egen del spelar det inte så stor roll vad det är för dag för mina dagar består av samma aktivitet, plugg. Idag är tanken att jag ska beta av lite böcker och försöka få en överblick över ämnet. För tillfället är det företagsredovisning som gäller.

Hoppas ni får en bra fredag och att ni har trevliga planer för helgen

Eftersom jag knappt skulle vara ute igår, rörde mig bara mellan huset och församlingshemmet där kören övar, så passade jag på att använda klänning. Jag gillar verkligen klänningar men nu på vintern använder jag inte det så ofta för jag fryser så himla lätt. Därför får man passa på när tillfälle ges ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards