Carrolajsa

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Caroline - 13 december 2014 21:11

Den här dagen har verkligen gått i ett. Jag började med att plugga innan det bar av mot kyrkan för att öva det sista inför dagens luciatåg samt sätta ljud och bild. Det hela spelades nämligen in av professionella filmare så vi hade tre stora kameror samt mickar och allt var kopplat ut till en buss utanför kyrkan där det satt en och fixade allt. Det var lite annorlunda mot vad vi är vana vid men det var kul att testa på, vi gjorde ju inte så mycket annorlunda egentligen men kul att se lite hur det fungerar.


Efter repet åkte jag snabbt hem om och bytte om innan jag åkt för att titta på min kompis dansuppvisning. Efter det var jag hemma om och lagade mat och slängde i mig det på i princip stående fot innan det bara av mot kyrkan igen för fix och sedan självaste tåget. Nu är jag dock hemma och har hunnit plugga en stund. Är dock sjukt trött så idag blir det sängen tidigt så jag orkar med att plugga heeeeela dagen imorgon.


Hoppas att ni har haft en bra lördag <3 


 

Det här året var min syster självaste Lucia och hon var lika vacker som alltid <3 




 


 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards