Carrolajsa

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Caroline - 24 december 2014 09:45

God Jul!

Tänk att det redan är julafton. Vi smygstartade redan igår då vi firade hos min mamma med den sidan av familjen. Det var mormor, moster, hennes sambo och son, min kusin, mamma och mina syskon. Det blev god mat (dock inte julmat utan det sparar vi till idag), mycket skratt och julklappar.


Hoppas att det är bra med er denna julaftonsmorgon. Själv känner jag mig lite småöm i kroppen. Jag jobbade nämligen igår och det var fullt ös, mycket lyft och mycket att packa upp. Det var väldigt roligt att vara tillbaka på jobbet och jag blev väldigt välkomnad. När man möter massa människor som är glada att se en kan det inte vara annat än roligt att gå till jobbet!    


Idag är det julfirande hos pappa som gäller och tänkte hinna med att skriva lite på min uppsats (ja trots att det är julafton).

Hoppas ni får en riktigt GOD JUL! 


   
   

Lite bilder från firandet igår <3 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards