Carrolajsa

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Caroline - 2 december 2014 14:15

Jag tycker att det har med inredning är väldigt kul, älskar att gå runt i inrednings- och möbelaffärer. IKEA och Chilli är två favoriter. Just nu har man ju begränsade möjligheter att inreda på det sättet man vill på grund av begränsad yta men jag ser fram emot att inreda mitt framtida hem. Vet ju inte alls hur det kommer se ut men har redan planer på hur jag vill ha det. Det kommer säkerligen hinna ändra sig en del men just nu är jag inne på marmor, grått, vitt, mycket koppar, mycket ljusstakar och ramar. Fast allt måste vara i måttliga mängder, gillar inte när det är för mycket saker framme. 

Hade jag flyttat idag hade de här sakerna stått på min önskelista: 



                    

  

Av Caroline - 2 december 2014 09:42

God morgon! 
Hoppas allt är bra med er. Själv vaknade jag och kände mig lite småförkyld och pratade med en vän per telefon innan som också påpekade att jag lät lite sjuk men det går väl över. Timingen var ganska bra för vi är "lediga" (det låter kanske skönt men som student är man aldrig ledig) i nästan en vecka nu så tänkte inte gå ut mer än absolut nödvändigt. Har megamycket att plugga så tänkte sitta och riktigt gräva ner mig i skatterätt nu några dagar och förhoppningsvis reda ut de frågetecken som fortfarande finns kvar. 

 

Hoppas ni får en bra dag, kram! 

 

       

 

Jag är alltid väldigt frusen och just nu känns det som att jag fryser extra mycket. Därför är det väldigt skönt att gå omkring med sköna halsdukar, inne som ute, och den här svarta är min nyaste vän. Såååå skön ;) 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards