Carrolajsa

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Caroline - 27 november 2014 23:13

Efter en dag fylld med plugg, sång och kvällsshopping är det nu dags att krypa till sängs och se fram emot att vakna upp till en fredag, förhoppningsvis utvilad.

Hoppas ni har haft en bra torsdag, god natt <3

Så härligt att sitta och plugga och känna hur solen strålar in genom fönstret istället för att höra regnet smattra mot rutan!

Fast nu börjar det bli kallt, bilrutan glittrade innan och termometern visade 2 grader, brr...

Av Caroline - 27 november 2014 16:56

Efter att ha pluggat hela dagen ska jag ta en paus och gå och öva lucialåtar med kören.
Hoppas ni får en trevlig kväll, kram!

Av Caroline - 27 november 2014 09:00

Jag antar att det är fler än jag som följer ”Bonde söker fru” och tittar och vet detta eller så  kanske man inte bryr sig ändå men guuuud vilka fina dejter det var igår. Jag är lite svag för ”klassisk romantik” med havsutsikt, levande ljus, picknick ja allt det där. Och jag tycker att bönderna är extra gulliga i år (nu har jag visserligen inte tittat på programmet på flera år så kan egentligen inte uttrycka mig så mycket om just det). Jag hoppas verkligen att de hittar sitt livs kärlek, känns som att några är på god väg men mycket kan ju fortfarande hända. Spännigen fortsätter…  


Idag har vi inget på schemat så ska sitta hemma och plugga och förbereda morgondagens och måndagens seminarie.

Hoppas ni får en bra dag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards