Carrolajsa

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Caroline - 6 november 2014 21:52

Efter två långa dagar i skolan är jag helt slut (igår 8-19 och idag 9-19). Tiden har dock gått väldigt snabbt och det känns inte som att man har spenderat så många timmar där. Men det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt och det har vi verkligen i skolan. Vi är ett gäng på 4 personer, ibland fem, och vi har alltid så himla kul. Mina vänner är sådana fantastiska personer; de är smarta, roliga, snälla, ja helt fantastiska. En del av våra samtal handlar såklart om skola och juridik, det är svårt att undvika för det är en sådan stor del av våra liv men de senaste dagarna har även barn, hus, snygga killar och politik varit heta ämnen. Det underlättar väldigt mycket att ha bra människor omkring sig som förstår och känner igen sig när man försöker ta sig igenom en juristutbildning vid Lunds universitet.

 

Nu ska jag förbereda det sista inför morgondagens seminarie och sedan blir det sängen, längtar! God natt <3  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards