Carrolajsa

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Caroline - 10 november 2014 23:24

Då var den här veckans första dag snart slut. För min del har den bjudit på gruppmöte, seminarie, middag och fika hos farmor och farfar, plugg och möte. Tur att man har en del timmar att spendera under en dag ;)

Nu är jag dock så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så nu säger jag god natt <3

Mumsig mat hos farmor :)


Nästan så att man skulle behöva ett större skrivbord för man får ju knappt plats med sakerna när man pluggar...


Av Caroline - 10 november 2014 13:15

När det kommer till musik är jag väldigt bred i min smak. Jag brukar inte lyssna på hårdrock men annars lyssnar jag på det mesta, till och med dansband ibland även om det är väldigt sällan. Det är inte superofta jag lyssnar på musik, det blir mest när jag lagar mat och ibland när jag är på väg till eller från skolan och jag har en tendens att glömma bort bra låtar. Jag kan lyssna på låten och bli helt såld och texten brukar fastna men sedan när jag sitter där och ska söka på en låt blir det alltid samma låtar jag kör. Därför tänkte jag dela med mig av en liten lista här för då vet jag vart jag ska titta nästa gång jag vill lyssna på en bra låt ;) 


- "The Rose", Westlife 

- "When you tell the world your mine", Björn Skifs och Agnes Carlsson

- "Let it go", Frozen 

- "More than words", Westlife 

- "I will be here", Edvin Berg 

- "This is me" (acoustic version), Demi Lovato 

- "Jag gråter bara i regnet", Newkid

- "Utan dina andetag", Kent 

- "Du är allt", Sonja Aldén och Shirley Clamp 

- "Om du vill vara med mig", Melissa Horn 

- "Håll om mig", Petter och Daniel Adams Ray 

- "Annars vore jag inte jag", Peter Jöback 

- "Brothers", Ola Svensson

- "Att älskas och älska", Sara Thuresson 

- "Själen av en vän", Ken Ring 
- "What are words", Chris Medina 


I princip alla låtar har ganska många år på nacken men för min del spelar det ingen roll. Är de bra så är de. 

Av Caroline - 10 november 2014 06:48

Måndag och ny vecka. Jag hade en trevlig vecka förra veckan med två restaurangbesök, mycket skratt, mycket plugg, vänner och nya trevliga bekantskaper. Nu ska jag bara se till att den här veckan blir minst lika bra. Den börjar med gruppmöte och seminarie och sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.
Jag önskar er en trevlig måndag, kram.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards