Carrolajsa

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Caroline - 4 november 2014 15:44

Tanken var att jag skulle på ett event nu ikväll men jag kände att jag var tvungen att avboka det för känner mig inte helt kry och dessutom har jag megamycket att göra. Vi har tre seminarier den här veckan och det innebär en hel del förberedelser så min kväll kommer gå åt till att läsa om bland annat skattereduktion. Eftersom det inte blev event passade jag på att boka in ett möte via Skype också eftersom jag ändå ska vara hemma. Det gäller att ta vara på sin tid.

Nu ska jag återgå till att läsa information från skatteverket. Hoppas ni får en bra kväll <3

Av Caroline - 4 november 2014 07:44

God morgon!
Hoppas ni hade en bra start på veckan. Min bestod av introduktion till skatterätten och plugg. Jag pratade med en vän i söndags och vi pratade lite om min tenta och han menade på att då blir det kanske lite lugnare nu ett tag men tyvärr inte. Vi kör igång med seminarie redan idag. Förutom seminarie ska jag ha ett gruppmöte, ska på ett läkarbesök, plugga och gå på ett event så jag har att hitta på. Känner att det är tur att jag har sovit lite i natt. Var så sjukt trött igår att jag däckade 2 timmar på eftermiddagen och gick och lade mig lite över 21. Fast nu ska jag bege mig ut så vinden kanske piggar upp.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards