Carrolajsa

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Caroline - 17 november 2014 22:21

Klockan är strax efter 22 och jag kastar in handduken för idag. Det tar alltid en bra stund innan jag somnar och klockan ringer tidigt imorgon.
God natt <3

Min absoluta favoritfärg är lila, trots detta har jag inte mycket lila kläder (har inte så mycket färg alls faktiskt) men tröjan jag hade på mig idag är en av de få jag har. Den här är bara lite lila, resten är svart och grå men det känns som en lagom färgmängd för mig ;)

Av Caroline - 17 november 2014 18:30

Jag är inget stort fan av mat, hade det gått hade jag kunnat vara utan. Men äta måste man ju. Vissa dagar har jag massa med inspiration men vissa dagar kommer jag inte på något alls. Idag var en sådan dag då jag inte kom på något bra. Ska jag laga mat vill jag gärna ha tid på mig och det hade jag inte idag för jag var hemma sent och har megamycket att göra så idag fick det bli något enkelt men väldigt gott: lite olika grönskar och kokt ägg. Snabbt+enkelt+gott=perfekt.

Nu blir det till att förbereda morgondagens seminarie. Hoppas ni har en bra måndag, kram!

Färgglatt blev det :)

Av Caroline - 17 november 2014 09:44

Då har vi ännu en ny vecka framför oss; ny vecka, nya tag och krafter. Jag har faktiskt haft en ganska produktiv morgon, jag har städat, skickat iväg lite mejl, tagit en skön dusch, laddat upp genom att lyssna på Peter Jöback och pluggat lite. Älskar när man hinner mycket på morgonen, då känns det som att det kommer bli en bra dag. Resten av dagen bjuder på föreläsning, gruppmöte och plugg. Med andra ord är det en helt vanlig dag.

 

Hoppas ni får en bra start på veckan <3

 

 

  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards