Carrolajsa

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Caroline - 19 november 2014 21:53

Hej!
Imorse var det seminarie som gällde och sedan bar det av på shoppingtur för min del. Jag hade en lång lista på saker som jag behövde införskaffa och idag kände jag att jag hade en liten lucka i schemat. Det blev bland annat lite smink, hudvårdsprodukter, ljus och jag "råkade" köpa en ny klocka, oops. Huvudmålet idag var stövlar och en varm jacka men det hittade jag tyvärr inte. Eller jag köpte en fin jacka som egentligen inte alls är så som jag har tänkt mig men tänkte ta hem och prova och trivs jag inte i den får jag lämna tillbaka den och fortsätta leta. Jag är ganska kräsen och har en väldigt klar bild av vad jag vill ha och det är inte en så bra kombination. Annars får jag helt enkelt frysa en vinter till.

Lite plugg har jag också hunnit med idag. Ska läsa lite till men sedan blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra onsdag, kram!

Fick syn på den här löpsedeln innan, usch säger jag bara...

Av Caroline - 19 november 2014 11:00


Kom över den här bilden innan och kände att jag var tvungen att dela med mig av den, tycker att den är så himla söt!


 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards