Carrolajsa

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Caroline - 31 oktober 2016 18:33


Då var jag åter hemma efter en dag i Bryssel. Jag har haft en trevlig dag och det fanns mycket att titta på. Dels besökte jag ju Harry Potter utställningen och dels gick jag en sväng på stan. Utställningen var väldigt bra och det var kul att titta på en massa saker som man känner igen från filmerna. Det fanns kläder, föremål och olika "figurer", väl värt ett besök. 


Efter besöket på utställningen åkte jag tillbaka till stan för att se mig omkring där. Jag gick in i ett par kyrkor och tittade, tittade på "den kissande pojken" och på Bryssels stora kända torg. 


Nu är jag hemma igen och ska plugga lite och sedan sova. Ska iväg imorgon igen så det gäller att ladda batterierna. 


Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 


 
Sötaste Dobby <3


                   
Tände även ett ljus för min morfar, idag är det två månader sedan han gick bort... <3 



Av Caroline - 31 oktober 2016 09:26

God morgon!

Då var det ny vecka vilket innebär nya tag. Jag ska börja min vecka med ett besök i Bryssel. Ska på en utställning om Harry Potter samt gå en sväng och se mig runt i stan. Har ännu inte varit i Bryssel så har en del att upptäcka där.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Fin promenad till stationen idag :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards