Carrolajsa

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Caroline - 2 oktober 2016 20:53

Idag var vi några som hade bestämt att vi skulle göra en utflykt till en stad som ligger en bit från Gent. Vi hade bestämt träff utanför det ena huset kl.9 När klockan väl slog 9 och vi träffades kände vi att det inte var en bra dag för utflykt eftersom det var kallt och regnade en massa så vi gick hem igen, fördelen med att bo nära varandra hehe. Istället blev det plugg hela dagen vilket var ganska välkommet då jag har en massa att göra i skolan.

Har hunnit med en hel del idag vilket är skönt. Har inga föreläsningar imorgon så förhoppningsvis hinner jag en massa då också så att jag blir klar.

Nu ska jag städa lite och sedan blir det sängen. God natt!

Mitt i allt pluggande igår bestämde jag mig för att ta paus och måla naglarna, lägga ansiktsmask och äta frukt med nutella. Mumsigt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards