Carrolajsa

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Caroline - 23 oktober 2016 22:18

God kväll!


Då var snart denna helg slut. Idag har jag i princip bara pluggat och sovit. I förmiddags hade jag en himla envis huvudvärk så gick och lade mig i typ en timme och efter det kändes det lite bättre så då kunde jag fortsätta plugga. Förutom att förbereda kommande veckas seminarier har jag övat inför vår presentation. Detta blir den tredje presentationen inom loppet av typ två veckor. Det innebär mycket övning så jag är så trött på min egen röst just nu hehe. Förutom att öva högt framför spegeln brukar jag också spela in mig själv när jag läser igenom vad jag ska säga. Jag lyssnar sedan på detta när jag är ute och går, lagar mat, diskar mm. Jag tycker att det är hemskt att höra min egen röst men vad gör man inte för sin utbildning? 


Nu ska jag öva ett par gånger till men sedan blir det sängen, god natt! 


Har glidit runt osminkad i min sköna tröja hela helgen.

Även om det ibland kan vara lite långtråkigt att vara själv på sitt rum

hela helgen är det också skönt. Man kan se ut hur man vill och behöver

bara bry sig om vad man själv vill.   



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards