Carrolajsa

Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Caroline - 22 oktober 2016 20:39


God kväll! 


Idag har det pluggats hela dagen. Dels har jag pluggat själv men har även träffat en vän och jobbat på vår presentation. Vi är klara med själva presentationen men behövde fixa det sista med vad vi ska säga mm. Vi har bara 15 minuter på oss men vi har massor att säga så det gäller att få till allt på ett bra sätt. 


Imorgon blir det också plugg. Har väldigt mycket att göra just nu men nästnästa vecka är lite lugnare så det blir skönt. 


Till en annan sak: 

Såhär såg vårt kök ut i morse när jag kom ut och skulle diska. Det är inte första gången det ser ut såhär om man säger så hehe. Doch gick det nog extra hårt till igår för det var en hel del skrik, sång och smällande med dörrar. Jag bor ganska långt ifrån köket vilket jag är glad för när det är sådana här tillställningar. Jag var bjuden till festen (som bara var en förfest innan de skulle vidare till en klubb) och hade gärna velat gå för det var många trevliga som skulle dit men kände att jag inte hade tid. Vissa skulle säga att jag är tråkig och ska passa på när jag väl är iväg men jag är trots allt här för att plugga. När jag vaknade kändes det dock som att jag hade festat för huvudet värkte och hela jag var seg hehe. 


Nu ska jag öva lite presentation innan det blir sängen. Hoppas ni har en bra helg, kram! 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards