Carrolajsa

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Caroline - 25 oktober 2016 19:26


Då var presentation nummer tre avklarad. Skönt på ett sätt men även lite jobbigt för nu kommer man försöka analysera lärarens uttryck och vad hon möjligtvis kan ha tyckt... 

Förutom presentation har jag haft två föreläsningar/seminarier, pluggat och varit på zumba. Idag hölls zumban i huset där jag bor så efter sista föreläsningen gick jag snabbt hem och bytte om innan jag mötte upp en vän och dansade loss. Det är ett bra tag sedan jag dansade på "riktigt" och inte bara hemma för mig själv eller ute på en klubb. Jag saknar verkligen att dansa, ett tag på gymnasiet dansade jag tre gånger i veckan, det var tider det. 


Ikväll blir det plugg. Ska förbereda fredagens seminarium är det tänkt. Har även lite saker att läsa inför torsdagens föreläsningar så jag har att hitta på. Hoppas ni får en bra kväll, kram! 


   
Dagens känsla... ;) 




   

Imorse när jag gick till skolan var det mörkt ute, fick kolla på klockan två gånger så att hon verkligen 

var lite i åtta... Det ljusnade dock ganska snabbt så bilden ovan är tagen när jag nästan var 

framme vid skolan men ändå, är inte riktigt redo för mörkret...


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards