Carrolajsa

Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Caroline - 28 oktober 2016 22:08


Då var det helg! Långhelg dessutom, har inte skola förrän på torsdag... Förutom seminarium blev det en sväng på stan idag. Gick mest runt och bara njöt, ja och shoppade lite. Tur att man kan kontrollera sig själv för annars hade man kommit hem pank, finns sååååå mycket fint i butikerna. Blev också en sväng förbi mataffären och en "copy shop" för att skriva ut lite papper. 


Nu blir det dock snart sängen för ska upp supertidigt imorgon, har nämligen bestämt mig för att åka till Luxemburg över dagen. Det blir en lång dag men det blir det förhoppningsvis värt. Hoppas ni får en bra helg, kram! 


     
Var även inne i en av alla fina kyrkor som finns här. Den ligger nära huset där jag bor och klockorna ringer

ständigt så kände att det var dags att se hur det faktiskt ser ut inne i den sak som alltid "stör mig" ;) 

   

Gent during the night <3 



Av Caroline - 28 oktober 2016 08:06


God morgon! 


Då var det fredag igen. Från början var tanken att jag skulle få besök den här helgen men desvärre blev det inte av då personen ansåg sig ha bättre saker att lägga sin tid och sina pengar på. Det känns tråkigt eftersom jag verkligen ville träffa personen samt att det här var den perfekta helgen för det då jag endast har lektioner torsdag och fredag nästa vecka pga en helgdag. Man kan ju dock inte få allt här i livet... 


Dessutom har mina vänner redan bokat resor till Paris respektive Amsterdam men eftersom jag hoppades in i det sista på att jag skulle få besök har jag inte bokat så nu får jag se vad jag hittar på i helgen. Har lite lösa planer men inget helt bestämt. Har dock en hel del skolsaker att ta itu med så lite sådant kommer det bli. 


Nu måste jag göra mig i ordning och gå till skolan. Idag väntar seminarie i mänskliga rättigheter och vi ska prata om tortyr, intressant! Efter det blir det en sväng på stan. Hoppas ni får en bra fredag, kram <3 


   

Höstigt värre...



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards