Carrolajsa

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Caroline - 13 oktober 2016 22:52

Vilken dag jag har haft idag!
Seminarier/föreläsningar i 10 timmar, en presentation och plugg på det.

Presentationen kändes okej. Vi vet dock inte alls vad han kommer gå på i sin bedömning vilket gör det hela lite jobbigare.

Idag var även deadline vad det gäller ämnesval inför presentation och uppsats i miljörätt. Jag skickade in mitt val i förrgår men idag fick jag veta att någon annan redan hade valt det ämnet så jag fick tänka om. Det var lättare sagt än gjort. Jag sprang typ till biblioteket och tog en hög med böcker om miljörätt och började bläddra. Jag hade två idéer men såg att den ena är exakt vad nästa veckas föreläsning handlar om så det var till att stryka den direkt. Jag har nu skickat in ett annat förslag och förhoppningsvis godkänns det, annars vet jag inte vad jag gör...

Nu ska jag öva presentation. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards