Carrolajsa

Alla inlägg den 28 november 2016

Av Caroline - 28 november 2016 17:30


Det är ingen hemlighet att jag älskar väskor. Nu när jag är i Belgien tänkte jag passa på att köpa en julklapp till mig själv, nämligen en ny Longchamp väska. När jag var i Luxemburg var jag inne i deras butik och tittade men fick dock veta att den färgen jag hade hittat på nätet tydligen tillhörde vårkollektionen så den gick inte att köpa längre. Så himla typiskt när jag väl hade bestämt mig. Har inte bestämt om jag ska välja en ny färg eller vänta till nästa vår och se om den kommer in igen, så typiskt när man har bestämt sig och sett fram emot det. Det kan ju hända värre saker men ändå hehe. Så nu fortsätter mitt letande efter en passande väska... 


 



   

Av Caroline - 28 november 2016 11:16

God förmiddag!

Idag skiner solen här i Ghent men det är kallt. Har precis varit ute och handlat, tvättat och skrivit ut lite papper. Dagar då jag har mycket att göra brukar jag göra upp ett schema i huvudet för att se till så att jag hinner med allt och idag tänkte jag att det är bra om jag äter hemma innan 11 och hur blev det? Jo prick kl 11 klev jag innanför dörren, perfekt timing.

Nu blir det plugg resten av dagen och förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken. Igår tog det över 2 timmar för mig att somna, sådan slöseri med tid. Ibland ligger jag och tänker men ibland gör jag inte ens det, då kan jag dock bli irriterad på mig själv för det är rent slöseri med tid hehe. När jag väl somnade sen hade jag en märklig dröm innehållande sol, bad, tedrickande, en skitsnygg kille, referens till Baywatch (som jag inte ens sett) och sand överallt. Ibland undrar jag hur jag får ihop allt...

Nu ska jag läsa om mänskliga rättigheter, hoppas ni får en bra dag. Kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards