Carrolajsa

Alla inlägg den 19 november 2016

Av Caroline - 19 november 2016 22:32


God kväll! 


Idag har det varit plugg hela dagen. Var ute en sväng innan för att skriva ut mitt manus inför min ena presentation men annars har jag varit hemma på mitt rum hela dagen. Har ju två presentationer nästa vecka, en individuell och en i grupp. Den i grupp är på tisdag och jag tog (av någon anledning) på mig ansvaret att göra själva power point presentationen. Även om det är extra jobb så valde jag att göra det för då vet jag att det blir gjort i tid, kontrollfreaket i mig kommer in. Alla har dock så olik smak när det gäller power points så hoppas resten av gruppen är nöjda med vad jag har gjort. 


Nu ska jag öva presentationer en stund innan det blir sängen. Hoppas ni haft en bra lördag, kram! 


  Det eviga problemet med att man vill säga för mycket...



Av Caroline - 19 november 2016 19:15

Såg den här bilden häromdagen och tänkte direkt på en gammal vän till mig. När vi var yngre var han smått överviktig och jag lite underviktig så han tyckte att han kunde ge mig lite. Han var ganska seriös (klart han förstod att det inte gick men ändå) för han var ganska bekymrad när det gällde mig ibland, gulligt ändå haha. Det hade dock varit väldigt bra om det gick, så många överviktiga som inte vill annat än att gå ner i vikt och så många människor som är undernärda och svälter till döds. Tänk om det fanns en enkel lösning på detta problem... 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards