Carrolajsa

Alla inlägg den 21 november 2016

Av Caroline - 21 november 2016 21:38


God kväll! 


Den här dagen har löpt på som vanligt, har bara blivit plugg. Vi träffades med gruppen en stund under eftermiddagen för att öva igenom morgondagens presentation. Min del av presentationen består av en liten inblick i svensk rätt, inte det enklaste att förklara på engelska men förhoppningsvis går det vägen. Ska öva igenom det ett par gånger till och sedan hoppas jag att det sitter som berget.


Hoppas ni har haft en bra dag, kram! 



Av Caroline - 21 november 2016 14:30

Det här är så jag. Jag har inte bara svarta kläder men det går sällan en dag utan att jag har svart på mig. Kanske inte så konstigt eftersom svart ändå passar till allt och jag tycker att man känner sig lite med "seriös" och uppklädd när man har svart på sig. Lite mindre bra på sommaren dock om ens garderob till 80 % består av svarta kläder, kan bli lite varmt om det är gassande sol ute... Allt har sina för- och nackdelar.  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards