Carrolajsa

Alla inlägg den 27 november 2016

Av Caroline - 27 november 2016 21:07


God kväll!

Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jag bara pluggat och sovit. Har fått pluggat en hel del vilket känns skönt med tanke på hur mycket som ska göras under mina två sista månader här. Har bland annat börjat förbereda min sista presentation, börjat på en skriftlig uppgift, renskrivit anteckningar och läst inför kommande veckas lektioner. Ska läsa lite till innan det är dags att hoppa i säng. Imorgon blir det till att plugga lite till samt handla. Min matinspiration för tillfället är så låg så måste gå till affären för att se om jag kan komma på något.  


På tal om mat, såg detta på mitt fönsterbleck idag, tror någon har äggat mitt fönster. Min första tanke var att det var ett fågelägg men det känns inte så troligt med tanke på var jag bor så lutar mer åt att någon har haft kul. Hur som blir det kletigt att städa upp hehe...

 


Hoppas ni har haft en bra helg, kram! 



Av Caroline - 27 november 2016 09:20


God fömiddag! 


Här i Ghent är plugget i full gång. Huvudvärken är bättre idag och förhoppningsvis håller den sig borta. Idag blir det plugg hela dagen, har så mycket som ska göras de kommande månaderna så vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt. 


Hoppas ni får en bra söndag, kram! 


 Love can be found in unexpected places... ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards