Carrolajsa

Alla inlägg den 10 november 2016

Av Caroline - 10 november 2016 22:33


God kväll mina vänner :) 


Idag har det blivit skola och plugg i princip hela dagen. Min sista lektion var inställd idag så slutade vid fyra vilket var skönt. Satt dock i biblioteket en stund och pluggade innan jag begav mig hemåt. Väl hemma slängde jag i mig mat lite snabbt innan jag skulle skynda mig iväg igen för att tvätta och handla. Jag hann allt jag skulle så nu luktar det gott i rummet från tvätten som hänger på tork. 


Håller på att förbereda en presentation just nu som jag ska ha den 24 november. Det går framåt, om än långsamt. När man bara får prata i 10 min men har mycket att säga så blir det svårt. Ska plugga en stund till innan det blir sängen. Har ingen lektion imorgon så det blir plugg hela dagen. Känns skönt för högen med saker jag måste läsa är väldigt hög... 


Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


  True words... ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards